Lisbetti haastoi minutkin leikkiin, jossa pitää paljastaa 7 asiaa tai faktaa itsestään sekä haastaa 7 muuta.

1. Tukka hyvin kaikki hyvin, siinä minun mottoni. Olen hirveän turhamainen. Värisävyjen on täsmättävä, muuten ei elämästä tule mitään. Rakastan meikkaamista ja kosmetiikkaa, olen rakastanut noin kaksivuotiaasta. Olen siinä myös taitava. En liiku missään ilman huulipunaa. Olen opetellut pari vuotta, että lenkille voi lähteä ilman meikkiäkin eikä siihen kuole.

2. Perhe ja koti ovat keskipiste: mies, pojat ja miniät sekä siskot ja vanhemmat. Olen koti-ihminen.

3. Delegoin ikävät kotityöt muille, teen vain luovat hommat kuten ruoanlaittoon ja sisustukseen liittyvät. Pyykkihommat ovat kuitenkin poikkeus: puuhailen mielelläni viihtyisässä kodinhoitohuoneessani. Jopa silitys on kivaa.

5. Tykkään kaikesta uudesta. Moderni sisustus ja taide, uusi musiikki, uudet kirjat, uudet elokuvat, uudet ruokareseptit, uudet värit ja ajan henki ovat minulle tärkeitä.

6. Tykkään kaikesta vanhasta. Koluan mielelläni vanhoja kaupunkeja ja eläydyn menneeseen aikaan kirjoissa. Rakastan museoita ja  suomalaiset museot ovat muuten mielestäni maailman parhaita.

7. Värit merkitsevät paljon, väriharmonia ja värien vaikutus mieleen. Lempivärejäni ovat vadelmanpunainen, mustikansininen, grafiitinharmaa, musta ja valkoinen. Nämä värit hallitsevat muuten kotonakin, huomasin juuri.

 


Jos minulla vielä tämän jälkeen on yhtään ystävää, haastan vapaaehtoisuuspohjalta Hopolan, Merin, Kutuharjun, Obeesian, Punapuun, Marin ja Ritan. Teidän en huomannut vielä tehneen tätä. (Suhtauduin ennen itsekin pitkin hampain näihin, mutta jotkut ovat kivojakin.)