Olen hulluna naistenlehtiin. Kaupan lehtihyllyllä käteni ojentuu kuin kauko-ohjattuna uuden GLORIAn kohdalla ja nostaa sen kärryyn. Pakko saada. Paitsi nyt, kun olen taas langennut tilaukseen (VIIMEINEN kerta, vannon!). Gloria tuntuu vähän kuin omalta lapselta, kun olen tilannut sitä alusta asti. Paras juttusarja on 10 parasta ruokaani, sieltä on peräisin meidän keittiön reseptiaarteet.

ANNA on ehdottomasti ainakin selattava läpi. Paitsi nyt, kun olen langennut senkin tilaukseen. Jo kotona äidille tuli Anna.

GLORIAN RUOKA ja VIINI pakko katsoa ja ehkä pakko ostaa, silloin kun en ole langennut jne. Tarpeeksi mutta ei liian vaikeita ohjeita, upeat kuvat.  Viime numeron ohi pääsin kunnialla.

GLORIAN SISUSTUS: ainakin katsottava, mitä jää paitsi, jos ei osta. Ihanat kuvat.  Aika usein...

KODIN KUVALEHTI tulee ystäville, saan selata (=lukea kannesta kanteen) vaikka töissä.

VIINI-lehti tulee tänä vuonna kotiin lahjatilauksena. Toive Alkolle ja eduskunnalle: miksei viiniä saa maistella myymälässä? Ja lisää pieniä pulloja, please.

SARA-lehteen jäin koukkuun heti, sehän on juuri minulle tehty! Varmuuden vuoksi en aio koskaan raottaa Jadea tai muita vastaavia koukkuunjäämisen pelossa.

KOTI ja KEITTIÖ, KOTIVINKKI, KOTILIESI, VIHERPIHA ja VOI HYVIN kiertävät töissä. Yritän välttää pahan ylikuormituksen takia.

Pöydällä odottaa vielä korkkaamaton Glorian koti ja HOUSE & GARDEN. Jotenkin kaikkea tätä pursuu jo korvistakin. Viisas ihminen päättäisi lopettaa tykkänään naistenlehtien lukemisen ja keskittyä olennaiseen.

Vaatii vielä pientä säätöä.